KELLY FAMILY & PRISON BREAK MY LOVE,MY LIFE

Jennifer Lopez-diskografie

18. května 2008 v 15:41 | kitty |  Jennifer Lopez

Album: On The 6 [SACD Stereo]

1.If You Had My Love
2.Should've Never
3.Too Late
4.Feelin' So Good
5.Let's Get Loud
6.Could This Be Love
7.No Me Ames - With Marc Anthony
8.Waiting For Tonight
9.Open Off My Love
10.Promise Me You'll Try
11.It's Not That Serious
12.Talk About Us
13.No Me Ames - Ballad Version
14.Una Noche Mas

Album: J. Lo

1.Love Don't Cost A Thing
2.I'm Real
3.Play
4.Walking On Sunshine
5.Ain't It Funny
6.Carino
7.Come Over
8.We Gotta Talk
9.That's Not Me
10.Dance With Me
11.Secretly
12.I'm Gonna Be Alright
13.That's The Way
14.Dame (Touch Me) (Duet With Chayanne)
15.Si Ya Se Acabo
16.I'm Real (Murder Remix) - Featuring Ja Rule

Album: This Is Me...Then

1.Still
2.Loving You
3.I'm Glad
4.The One
5.Dear Ben
6.All I Have
7.Jenny From The Block
8.Again
9.You Belong To Me
10.I've Been Thinkin'
11.Baby I Love U!
12.The One (Version 2)
13.I'm Gonna Be Alright (Trackmasters Remix)

Album: Rebirth

1.Get Right
2.Step Into My World
3.Hold You Down (featuring Fat Joe)
4.Whatever You Wanna Do
5.Cherry Pie
6.I Got U
7.Still Around
8.Ryde or Die
9.I, Love
10.He'll Be Back
11.(Can't Believe) This Is Me
12.Get Right (featuring Fabolous)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama